Hasznos tudnivalók

Az alábbiakban azokat a tudnivalókat olvashatja, melyek megkönnyítik az eligazodást, a vásárlást áruházunkban.

Vásárlási szerződés
A szerződő felek azonosítása
Az eladó, A vásárló
Termékek és árak
Rendelés
Szállítási feltételek
Az elállás joga
Adatvédelem
A használat szabályai
1. Keresés az áruházban
2. Vásárlás
2. 1. Regisztráció
2. 2. A rendelés menete
2. 3. A kosár használata
3. Termékinformációk
3. 1. Termék ajánlása
3. 2. Összehasonlítás
4. Fizetés
4.1. Általános tudnivalók
4.2. Előzetes átutalás
4.2. Készpénzes fizetési mód
5. Szállítás
5.1. A szállítással kapcsolatos tudnivalók
5.2. A szállítási címek
5.3. Néhány fontos tudnivaló

Gyakran ismételt kérdések

Hogyan találom meg a nekem való terméket?
Megtaláltam, amit szeretnék, hogyan vásárolhatom meg?
Hogyan tudhatom meg, mikor jelennek meg újdonságok vagy indulnak akciók?
Mi a teendő, ha nem érkezik meg a küldemény?
Nem találom a kosárba tett terméket, amikor újra bejelentkezem az áruházba. Hová lett?
A rendelésem leadása után mikor kapom meg a termékeket?
Nem tudok otthon lenni egész nap, honnan tudhatom meg, mikor érkezik a futár?
A rendelésem feladása után nem kaptam visszaigazoló e-mailt. Érvényes a rendelésem?
Egymás után adtam le két rendelést, de egyszerre szeretném kiszállíttatni. Összevonható?

Vásárlási szerződés

A vásárlási szerződés a Nektária Kft. által üzemeltetett Nektaria.hu Online Áruházban történő vásárlás jogi feltételeit tartalmazza. Ön, a megrendelésének leadásával a Nektária Kft. vásárlója lesz. Kérjük, rendelésének véglegesítése előtt feltétlenül olvassa el az alábbi dokumentumot. Kérdése esetén, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz.

Általános tudnivalók

A Nektaria.hu Online Áruház (továbbiakban Áruház) Nektária prémium minőségű 100% gyümölcsleveket, zöldségleveket, szörpöket és lekvárokat forgalmaz, melyek ellenőrzött minőségéért a Nektária Kft. garanciát vállal. Az Áruházon keresztül történt elektronikus rendeléssel az alább leírt feltételek szerint vásárlási szerződés jön létre az Áruház és a rendelést leadó magánszemély vagy cég (továbbiakban vásárló) között.

A vásárló a rendelés adatait összesítő „Összefoglalás és megendelés” oldalon a „Vásárlás” gomb megnyomásával fogadja el a szerződés feltételeit.
Az Áruházban történő vásárlás kizárólag elektronikus úton lehetséges, Interneten keresztül a http://www.nektaria.hu webcímen.

A szerződő felek azonosítása

Az eladó

Nektária Kft.

Székhely: 2000 Szentendre, Felsőhegy u. 2.

Adóigazgatási szám: 24082022-2-13
Cégjegyzékszám: 17-09-009519

E-mail: info@nektaria.hu

A vásárló

Az áruházban regisztráció után lehet vásárolni.

  • A vásárlási folyamat jóval gyorsabb és egyszerűbb, hiszen nem kell bajlódni újra és újra az adatok kitöltésével.
  • Áttekintheti korábbi megrendeléseit.
  • Bármikor módosíthat adatain, jelszaván.

Az Áruház a regisztrációs adatoknak megfelelően teljesíti a megrendelést és állítja ki a számlát.
Bármelyik adatlapot, amelyik egy vagy több hibát tartalmaz, érvénytelennek nyilvánítjuk, és az Áruház semmilyen felelősséget nem vállal a hibás adatokból eredendő téves teljesítésért.

Termékek és árak

A vásárolt áruk jellemzőit a konkrét árucikkhez tartozó információs oldalon tudhatja meg.

A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett ár, amely tartalmazza az ÁFÁ-t is. A termék vételára és a szállítási szolgáltatás végleges ára az az ár, amely a jóváhagyáskor a termék megnevezése mellett és a rendelésről küldött visszajelző emailben is szerepel.
A megrendelt áru ellenértékét (az áru vételára, csomagolási költsége, szállítási díja) a vásárló utánvéttel, a Trans-o-flex csomagküldő szolgálat alkalmazottjának az áru átvételekor fizeti ki.

Rendelés

Az Áruházban történt rendeléssel minden vásárló kijelenti, hogy elfogadja a vásárlási szerződést és azt magára nézve kötelező érvényűnek tekinti, valamint tisztában van a rendelés menetével.

Vásárló vállalja, hogy gondoskodik az általa jóváhagyott rendelésekben megrendelt árut tartalmazó küldemények átvételéről és kifizetéséről.
Az Áruház rendszere minden érvényes rendelésnek automatikusan rendelésazonosító-számot ad, melyet a vásárló által megadott címre küldött rendelésigazoló e-mailben közöl. Csak a rendelésazonosítóval rendelkező megrendelés érvényes.

Szállítási feltételek

A megrendelt áru kiszállítását a Trans-o-flex csomagküldő szolgálat végzi a vásárló által megadott címre. Amennyiben a kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, úgy a futár erről a körülményről értesítést hagy.

Az elállás joga

A megrendelt áru kézhezvételétől számított nyolc munkanapon belül a vásárlónak joga van elállni vásárlási szándékától. Ebben az esetben a Nektária Kft. köteles a vásárló által kifizetett vételárat visszatéríteni legkésőbb az elállást, illetve az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül. A visszatérítés a szállítási költségre nem vonatkozik, továbbá a vásárló viseli az áru visszaszolgáltatásának költségeit.

Az előzőekben írt elállási jogot nem jogosult a vásárló gyakorolni, amennyiben a megrendelt áru csomagolását felbontotta.

Ha a megrendelt árucikk hibás, vagy a szállítás során megsérült, akkor azt a Nektária Kft. 15 napon belül díjmentesen kicseréli.

Adatvédelem

A vásárlók személyes adatainak kezelése és felhasználása az Adatvédelmi törvény előírásainak megfelelően történik. A vásárló a regisztrációval/vásárlásával hozzájárul adatainak a vásárlási szerződésben meghatározottak szerinti kezeléséhez.

A Nektária Kft. a vásárlók adatait a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja, illetve alvállalkozóinak átadja. Az így átadott személyes adatokat az alvállalkozók semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni.
A vásárlónak joga van a Nektária Kft-től tájékoztatást kérni adatai kezeléséről, kérni adatainak helyesbítését, illetve adatainak a Nektária Kft. vásárlói adatbázisából való törlését.

A használat szabályai

Az áruházat olyan szolgáltatásokkal és lehetőségekkel igyekeztünk felépíteni, hogy Ön minél egyszerűbben megtalálhassa és megvásárolhassa a keresett terméket. Az áruház funkcióit elsősorban a személyes vásárlás során is felmerülő igényekhez igazítottuk. A főoldalon kiemelt ajánlatainkra, akcióinkra hívjuk fel figyelmét. A keresés lehetőségével könnyedén megtalálhatja keresett terméket, vagy tematikusan elrendezett „polcainkon” kedvére válogathat. A vásárlás menete egyszerű, a bevásárlókosár tartalma bármikor módosítható, a benne lévő termékek törölhetők. Bejelentkezés után a kosár megőrzi a már belerakott termékeket. A vásárlás során felmerülő kérdésekre, – szállítás, fizetés módja, garancia, vásárlás folyamata stb.- is igyekeztünk kielégítő válaszokat adni. Vásárlás és regisztrálás előtt kérjük figyelmesen olvassa el az alábbiakat!

1. Keresés az áruházban

Hogy könnyebben rátalálhasson az Önt érdeklő termékekre, használja a keresési funkciónkat. Ha konkrétan egy termékre kíváncsi, esetleg egy csoportba tartozó termékekre, nem kell mást tennie, mint a keresőmezőbe beírni a termék nevét, annak részletét, összetevőt vagy éppen a problémát, amire a megoldást keresi (pl. fáradékonyság). Ha nem tudja azokat pontosan, elég csupán a töredéküket beírnia.

2. Vásárlás

2. 1. Regisztráció

Miért érdemes regisztrálnia magát áruházunkban?

• Regisztrált vásárlóink könnyebben és gyorsabban tudnak vásárolni.
• Hírlevelünkre feliratkozhatnak, amelyben tájékoztatást adunk az új termékekről, kedvezményes ajánlatainkról, illetve akcióinkról és rendezvényekről.

Regisztrációhoz kattintson a „Regisztráció” gombra, majd értelemszerűen töltse ki a regisztrációs mezőket. Az adatokat a Nektária Kft. bizalmasan kezeli, a felhasználónév kivételével a későbbiekben lehetősége van adatait módosítani az „Adataim” menüpont alatt.

Figyelem! A Nektaria.hu Online Áruház rendszere teljesen automatikus! A teljes vásárlási folyamat (a termékek kiválasztása, mennyiségek, szállítási-számlázási címek megadása, szállítási és fizetési opciók megjelölése) aszerint rögzül, ahogyan Ön azt a webáruházban megadja. A megrendelt áruk becsomagolásán kívül emberi beavatkozás nem történik!

Tipp: Gondosan ügyeljen a megadott email-cím helyességére, mert a megrendeléséről készült visszaigazoló e-mailt erre a címre küldjük.

2. 2. A rendelés menete

  1. Válogasson termékeink között.
  2. Amelyik termék elnyerte tetszését, helyezze be virtuális kosarába. Kosarában lévő termékeket bal oldalt láthatja a “Kosár” felirat alatt. A “Megrendelés” feliratra kattintva a darabszámot változtathatja, illetve visszateheti a polcra “Eltávolítás” gombbal.
  3. Kattintson az „Frissítés” gombra, hogy biztos lehessen a vásárlás végösszegében.
  4. Kattintson a „Vásárlás” gombra.
  5. Ellenőrizze a kiszállítási címet és a számlázási címet.
  6. Válassza ki a kívánt szállítási módot.
  7. Válassza ki a fizetési módot.
  8. A „Vásárlás” gomb megnyomásával, a „Rendelés véglegesítése” fázisban összesítve jelenik meg megrendelése.
  9. Ha bármit módosítani szeretne, a bal oldali menüsávban a “Változtat” hivatkozásra kattintva teheti meg.
  10. A „Vásárlás” gomb megnyomása után rögzítettük vásárlását. Visszaigazoló e-mailt küldünk Önnek, a vásárlás során megadott e-mail címre.

2. 3. A kosár használata

Ahhoz, hogy a kiválasztott termékeket megvásárolja, azokat bele kell helyeznie a kosarába. Ezt a “Kosárba” gombra kattintva teheti meg. Ezután a következőket teheti: folytatja a vásárlást és további termékeket helyez a kosárba (Vásárlás folytatása), vagy továbblép a vásárlás befejezéséhez (Megrendelés).

Tipp: A kosárba helyezett termékeket bármikor visszateheti a polcra vagy darabszámát módosíthatja.

3. Termékinformációk

3. 1. Termék ajánlása

Termékeinket közvetlenül ajánlhatja emailen ismerőseinek, amennyiben a “share this” lehetőségre kattint.

3. 2. Raktárkészlet

Amelyik termék jelenleg nincs raktáron, az mellett nincs “Kosárba” gomb, mivel figyelünk a készletszintre érdemes pár napon belül visszalátogatnia Áruházunkba.

4. Fizetés

4. 1. Általános tudnivalók

Oldalainkon leadott rendelések egyelőre készpénzben fizethetők. Minden esetben a megrendelése idejében érvényes, a honlapon szereplő, valamint a visszaigazoló levelében is feltüntetett aktuális áron vásárolhatja meg termékeinket.
Ha a megrendelt árucikk hibás, vagy a szállítás során megsérült, akkor azt a Nektária Kft. a 49/2003. (VII.30.) GKM rendelet a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről szóló jogszabály 4. § (2) bek. szerint max. 15 napon belül díjmentesen kicseréli.

4. 2. Készpénzes fizetési mód

A készpénzes fizetési mód esetében a számlán szereplő összeget a csomag átvételekor a Trans-o-flex futárjának fizeti.

5. Szállítás

5. 1. A szállítással kapcsolatos tudnivalók

A megrendelt Nektária gyümölcs- és zöldségleveket a Trans-o-flex csomagküldő szolgálat segítségével juttatjuk el az Ön által megadott szállítási címre, Budapest körzetében kollégánk is teljesíthet kiszállítást. A kiszállítás ideje 2-4 munkanap. A szállítás pontos díjáról a rendelés során kap tájékoztatást. A díjváltoztatás jogát fenntartjuk, de a már leadott rendelések teljesítése azért a díjért történik, amit a rendelés jóváhagyásakor feltüntettünk és ami a visszajelző e-mailben is szerepel. (Kivéve, ha a rendelések bármilyen okból módosításra, összevonásra kerülnek: a módosított rendelésre a módosítás időpontjában érvényes szállítási kondíciók vonatkoznak.) A szállítási díj az áru áfa-tartalmával azonos kulcsú általános forgalmi adót tartalmaz, melyről minden esetben – az áruval együtt – áfás számlát adunk, melyet megtalál a küldeményben!

5. 2. A szállítási címek

Szállítási címnek megadhat bármely magyarországi címet, melyen Ön munkaidőben (hétköznapokon 8 és 17 óra között) elérhető. A rendelésének leadásakor gondosan ügyeljen a szállítási cím helyes megadására.

5. 3. Néhány fontos tudnivaló

Annak érdekében, hogy a szállítási problémákat elkerüljük, néhány tanácsot szeretnénk megrendelőinknek adni:

• A kézbesítés legtöbbször munkaidőben történik, ezért szállítási címként célszerű munkahelyi címet megadni vagy olyan címet, ahol Ön napközben tartózkodik, de ebben az esetben ügyeljen arra, hogy a saját neve mellett a cég, a vállalkozás nevét is adja meg, illetve nagyobb cégeknél a recepciót vagy postázással foglalkozó kollégáját értesítse, hogy küldeményt vár!
• Az áruház rendszere teljesen automatikus: amit Ön rendeléskor a megfelelő mezőkben megad, az automatikusan, ellenőrzés nélkül kerül a küldeményre, ezért kérjük, feltétlenül figyeljen oda, hogy pontos szállítási adatokat írjon be! Ez vonatkozik a szállítási névre is: ha Ön a megrendelő, de a megadott címen nem az Ön neve van kiírva az ajtóra vagy a postaládára, adja meg az ott szereplő nevet is.
• Ha a futár nem talál senkit a címen, értesítést hagy, de sajnos az értesítés gyakran elveszik vagy elkeveredik, mert a postaláda nem zárható, vagy sok reklámanyagot dobtak bele stb. Ha küldeményt vár, kérjük, mindig figyelmesen vizsgálja meg a postaládát, nincs-e benne értesítés.

Gyakran ismételt kérdések

Hogyan találom meg a nekem való terméket?

A bal oldali menüsorban választhat fő kategóriáink közül. Itt látja azokat a csoportokat, hogyan a termékeket elrendeztük, hogy Ön könnyebben találhassa meg a keresett gyümölcs- vagy zöldséglevet. A főoldali ajánlatok között is böngészhet.

Megtaláltam, amit szeretnék, hogyan vásárolhatom meg?

Jelentkezzen be az előzetesen regisztrált fiókjába.

1. A kiválasztott terméket helyezze a kosarába.
2. Ellenőrizze a mennyiségeket az „Frissítés” gombbal.
3. Ha regisztrált vásárlónk, a regisztrációkor megadott adatai fognak itt megjelenni. Ha ettől eltérő címre, névre kér a számlát, változtassa meg mezőket.
4. A „Vásárlás” gombra kattintva rendelését véglegesíti, az bekerül a rendszerünkbe, hogy feldolgozhassuk.

Hogyan tudhatom meg, mikor jelennek meg újdonságok vagy indulnak akciók?

Iratkozzon fel hírlevelünkre! (Ezt a regisztráció során teheti meg.)
Hírlevelünkben rendszeresen tájékoztatjuk megjelenő újdonságainkról. Számos akciónk kifejezetten a feliratkozott vásárlóinknak szól.

Mi a teendő, ha nem érkezik meg a küldemény?

A feladott rendelésekről pontos könyvelést vezetünk. Ha egy küldemény nem érkezik meg, a küldeményen szereplő vonalkódos azonosító alapján lehet megkeresni. Első lépésben kérjük, jelezze számunkra a problémát, hogy a Sprinter futárszolgálattal fel tudjuk venni a kapcsolatot.

Nem találom a kosárba tett terméket, amikor újra bejelentkezem az áruházba. Hová lett?

Kosárba tett termékeket a rendszer 1 napig foglalja ás tárolja Önnek .

A rendelésem leadása után mikor kapom meg a termékeket?

A rendeléseket minden nap délben dolgozzuk fel. Amennyiben minden rendelt termék van raktáron, a futár 2-4 munkanap alatt kézbesíti a csomagot.

Nem tudok otthon lenni egész nap, honnan tudhatom meg, mikor érkezik a futár?

A Trans-o-flex futárjai naponta 8 és 17 óra között szállítanak. Szállítási címként jelöljön meg olyan címet (pl. munkahely), melyen biztosan elérhető.

A rendelésem feladása után nem kaptam visszaigazoló e-mailt. Érvényes a rendelésem?

Vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot! Ellenőrizze, helyes email-címet adott-e meg. Amennyiben igen, rendelésének újbóli leadása előtt érdeklődjön ügyfélszolgálati irodánkban e-mailen, info@nektaria.hu

Egymás után adtam le két rendelést, de egyszerre szeretném kiszállíttatni. Összevonható?

Igen. A rendeléseket minden munkanapon délben dolgozzuk fel. Eddig az időpontig jelezheti, ha indokolt esetben a rendelésén módosítani kíván.

5.3.10-1ubuntu3.21